Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

OliveBoxje cjelovito rješenje za vođenje, praćenje i analizu poslovanja te marketing.

Što je Olivebox?

OliveBox je all-in-one cloud aplikacija namijenjena malim i srednjim poduzećima. Sastoji se od modula:

  • Fakturiranje te upravljanja klijentima i kontaktima koji sadrži sve što je potrebno za vođenje poslovanja: izrada ponuda, faktura, narudžbenica, odobrenja, opomena, vođenje troškova, i brojne druge mogućnosti

  • E-mail i mobilni marketing koji omogućava kreiranje e-mail ili SMS kampanja na profesionalnoj razini, a na raspolaganju je i detaljna analitika svih kampanja

  • Ugovaranja termina - pregledan web kalendar koji znatno olakšava rad s klijentima

  • Rezervacije smještaja (booking) kao neophodan alat za sve ponuđače turističkih kapaciteta

Kome je namijenjen OliveBox?

OliveBox je prvenstveno namijenjen malim i srednje velikim poduzetnicima, tj. svima onima koji trebaju profesionalno i povoljno rješenje za vođenje, praćenje i analiziranje poslovanja. Osim toga, OliveBox je pogodan za poduzetnike koji nude turističke smještaje (integriran modul za rezervacije smještaja), te onima koji šalju velike količine e-mail ili SMS poruka svojoj bazi klijenata.

Je li moguće besplatno testirati uslugu?

Da, OliveBox je moguće besplatno isprobati 30 dana bez ikakve financijske obaveze. U tom periodu se može upoznati sa mogućnostima i prednostima i za to ne potrošiti ni jednu kunu. Nakon toga potrebno je odabrati neki od plaćenih paketa, koji najbolje odgovara potrebema korisnika.

Je li moguće mijenjati pakete?

Ukoliko vaše poslovanje to zahtijeva, možete prećilaziti na veći ili manji paket svakog mjeseca. Pri prelasku na manji paket treba voditi računa o ograničenjima koja tada nastaju (manji broj korisnika aplikacije, iskorišteni prostor za pohranu podataka, broj kontakata itd.)

Koliko ljudi unutar tvrtke može pristupiti aplikaciji?

Broj korisnika OliveBox aplikacije ograničen je ovisno o odabranom paketu. Osnovni paket omogućuje rad jednog korisnika, dok je za više od toga potrebno nadograditi paket.

Da li mogu aktivirati dodatne opcije tokom probnog perioda?

Unutar probnog perioda je moguće aktivirati dodatne opcije, ali će one biti naplaćene.

Što ako promijenim OliveBox paket dok sam u probnom periodu?

Unutar probnog perioda može se koristiti bilo koji od paketa OliveBox-a i to u trajanju od 30 dana. Ukoliko za vrijeme trajanja probnog perioda odlučite promijeniti paket, automatski izlazite iz probnog perioda.

Što ako mi nije dovoljno 200 bodova unutar probnog perioda?

Svaki korisnik će unutar probnog perioda dobiti besplatno 200 bodova kako bi mogao isprobati funkcionalnosti slanja SMS-ova, faksa ili dokumenata poštom. Ako želite, unutar probnog perioda može kupiti i dodatni paket OliveBox bodova, koji će se jednokratno naplatiti po standardnom cjeniku.

Kako se kupuju bodovi?

Bodovi se kupuju korištenjem administratorskog računa na ICT Marketplaceu i to u paketima po 1000 bodova. Unutar Olivebox aplikacije bodovi se koriste za slanje SMS-ova, fax-ova te dokumenata poštom.

Je li moguće mijenjati pakete?

Ukoliko vaše poslovanje to zahtijeva, možete preći na veći ili manji paket. Pri prelasku na manji paket treba voditi računa o ograničenjima koja tada nastaju (manji broj korisnika aplikacije, iskorišteni prostor za pohranu podataka, broj kontakata itd.)

Ograničenja paketa na mjesečnoj bazi

Sva ograničenja paketa koja su definirana na mjesečnoj bazi (npr. broj izdanih faktura) se odnose na stvarnih mjesec dana korištenja aplikacije – ne na kalendarski mjesec. Unutar OliveBox aplikacije je moguće provjeriti broj kreiranih dokumenata unutar izbornika ...

Da li je sigurno voditi moje poslovanje on-line?

Svaki puta kada koristite OliveBox koristi se šifrirana linija (SSL). Znači, sve što se šalje između naših poslužitelja i vašeg web klijenta je enkriptirano. Naši poslužitelji se nalaze u najmodernijim data centrima u koje smije ulaziti samo kvalificirano i ovlašteno osoblje, uz 24/7 video nadzor svih ulaza i prostorija sa poslužiteljima.

Što se dogodi, kada tvrdi disk u mom računalu prestane raditi?

Svi dokumenti koji su pohranjeni u OliveBox-u su sigurni. Samo se spojite s drugog računala i možete nastaviti s radom.

Imam bazu klijenta, kako ih mogu najbrže unijeti u OliveBox?

Potrebno je pripremiti ispravno formatiranu CSV ili TXT datoteku na način kako je objašnjeno u korisničkim uputama u poglavlju „Automatski unos kontakta“.

Gdje su pohranjeni moji dokumenti?

Svi vaši dokumenti i podaci su pohranjeni na poslužiteljima u HT Data Centru. Stoga, ne morate brinuti za sigurnost svojih dokumenata.

S koje adrese će se slati dokumenti ako odaberem slanje putem e-maila?

Dokumenti će biti poslani s vaše e-mail adrese, u vaše ime.

Poslao sam krivi dokument klijentu, da li mogu zaustaviti slanje?

Kada kliknete na Pošalji, dokument se ne šalje odmah, nego će biti poslan tek nakon 5 minuta. Ukoliko ipak ne želite poslati dokument, trebate u tih 5 minuta otići u „Poslani dokumenti“, tamo kliknuti na dokument i odabrati opciju „Otkaži slanje“.

Kod slanja bulk SMS-ova, s kojeg broja se šalju SMS-ovi?

SMS-ovi se šalju kroz T-Mobile SMS gateway i primaocima poruke će biti prikazan alfa numerički kod „OLIVEBOX“ kao pošiljalac poruke.

Da li je moguće odgovoriti na poslani SMS?

Trenutno je implementirana samo jednosmjerna komunikacija SMS-om. Na poslane SMS-ove, kroz aplikaciju OliveBox, nije moguće odgovoriti.

Odakle mogu pristupiti aplikaciji?

OliveBox aplikaciji možete pristupiti iz cijelog svijeta, sa bilo kojeg računala, budući da je u „cloudu“. Iznimka su lokacije koje eventualno blokiraju Internetski promet prema Hrvatskoj ili određenim domenama.

Trebam li brzu vezu na Internet?

Za uobičajen rad u OliveBox-u možete koristiti bilo koju vrstu veze na Internet. Veća brzina veze je naravno prednost, jer će se neke radnje poput slanja ili skidanja priloga izvršavati brže.

Koji operativni sustav moram imati na svom računalu?

OliveBox se ne instalira na vaše računalo, tako da nije ograničen vrstom operativnog sustava koji koristite. Potreban vam je samo web preglednik.

Mogu li slati SMS poruke svojim klijentima?

Da, svakako. Ovo možete raditi u marketing modulu.

Koliko dugo će moji podaci biti sačuvani na serveru ako otkažem uslugu?

Podaci se čuvaju tri mjeseca od datuma otkazivanja usluge.


Više informacija o OliveBox usluzi >

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh