Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?

Što je privremeno isključenje usluga?

U skladu sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama telefonski priključak je moguće isključiti na Vaš zahtjev, jednom tijekom kalendarske godine i to u razdoblju od jednog do šest mjeseci.

Tijekom perioda kada je priključak privremeno isključen mjesečna naknada se ne naplaćuje.

Je li moguće privremeno isključiti internet priključak i na koliko dugo?

Interentski priključak je moguće isključiti jednom tijekom kalendarske godine i to u razdoblju od jednog do šest mjeseci. Za privremeno isključenje usluga potrebno se obratiti Korisničkoj podršci na 0800 9000.

Je li moguće privremeno isključiti max tv uslugu bez isključenja internet usluge?

Ne, privremeno isključenje MAXtv usluge je moguće jedino uz privremeno isključenje Internet usluge.

Naplaćuje li se ponovno uključenje priključka?

Da, i to prema važećem cijeniku.

Da li je moguće privremeno isključiti MAX2/MAX3 pakete?

MAX2 i MAX3 pakete je moguće privremeno isključiti do 6mj jednom tijekom kalendarske godine. Pojedinačno privremeno isključenje usluga unutra paketa nije moguće. Za privremeno isključenje paketa potrebno se obratiti Korisničkoj podršci na 0800 9000.

 

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh