Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

Na brz i jednostavan način riješiti poteškoće nastale korištenjem smartphone-a, tableta, prijenosnog ili osobnog računala!

Kako bismo se što više prilagodili potrebama poslovnih korisnika, uveli smo dodatnu tehničku podršku pod nazivom Premium poslovna podrška. Uz Premium poslovnu podršku, koja je dostupna svim našim poslovnim korisnicima, možete na brz i jednostavan način riješiti poteškoće s korištenjem smartphone-a, tableta, prijenosnog ili Vašeg osobnog računala. Upotrebom programa za podršku na daljinu* naši agenti Vam mogu pomoći brzim rješenjem poteškoće na Vašem prijenosnom ili osobnom računalu. Podršku Vam pružaju posebno educirani agenti koji posjeduju stručno znanje i dugogodišnje iskustvo u radu s korisnicima.

Prednosti Premium poslovne podrške:

  • tehnička podrška za svakodnevno korištenje suvremenih tehnologija
  • brzo i jednostavno tehničko podešavanje iz udobnosti naslonjača
  • stručnost i dugogodišnje iskustvo posebno educiranih agenata
  • jednostavnosti korištenja usluge
  • brz i jednostavan pristup suvremenim uslugama, aplikacijama i stranicama

Kontaktirajte nas pozivom na broj 16100 iz T-Com i T-Mobile mreže i uvjerite se u kvalitetu pružene usluge!

Cijena poziva iznosi 3,90 kn po minuti (PDV uključen) za pozive iz fiksne i iz mobilne mreže Hrvatskog Telekoma unutar RH, čekanje do javljanja agenta ne naplaćuje se.

Uvjeti korištenja Premium poslovne podrške (PDF) »

*Dostupno za PC i Mac računala sa internet vezom.

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh