Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

 

Naši agenti na Premium poslovnoj podršci mogu Vam pružiti podršku udaljenim pristupom na Vašem prijenosnom ili osobnom računalu te odraditi sav posao umjesto Vas! Za uspješno spajanje potrebno je odraditi 3 jednostavna koraka:

  • osigurati internet vezu
  • preuzeti aplikaciju za udaljenu podršku
  • pokrenuti aplikaciju, instalacija nije potrebna

Nakon pokretanja aplikacije dovoljno je pročitati agentu Premium poslovne podrške Vaš ID i Lozinku kako je prikazano na slici, te mu dozvoliti spajanje na Vaše računalo kako bi Vam pružio potrebnu podršku.

Premium poslovna podrška 

Preuzmite aplikaciju za PC računalo » 

Preuzmite aplikaciju za Mac računalo »

Podrška na daljinu je vrlo sigurno rješenje za održavanje na daljinu. Vaša veza uspostavlja se putem potpuno šifriranih podatkovnih kanala upotrebom 1024-bitnog RSA ključa i 256-bitnog AES kodiranja sesije. Ne morate brinuti o vatrozidovima, blokiranim portovima ili NAT preusmjeravanju –Aplikacija se svaki put udaljeno povezuje.

 

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh