Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

1. Kako mogu kupiti Maxi fiskalnu blagajnu?

Zahtjev za Maxi fiskalnom blagajnom moguće je podnijeti u bilo kojem T-Centru, pozivom na broj telefon 0800 0005 ili putem Vašeg prodajnog zastupnika.

2. Kako se aktivira Maxi fiskalna blagajna?

Nakon podnošenja zahtjeva, naš partner će Vas kontaktirati kako bi Vas obavijestio o dokumentima koje trebate dostaviti e-mailom ili poštom na adresu partnera te kako bi dogovorio datum instalacije na Vašoj lokaciji. Nakon što dostavite potrebnu dokumentaciju našem partneru (FINA certifikat, cjenik korisnikovih proizvoda i usluga te Internu Odluku o označavanju poslovnih prostora, naplatnih uređaja i djelatnika), partner će na Vašoj lokaciji izvršiti instalaciju blagajne.

3. Zašto bih odabrao HT rješenje?

Zato jer HT ponuda uključuje:

  • 24/7 podrškac
  • Nema inicijalnih troškova
  • Troškovi održavanja uključeni su u mjesečnu naknadu
  • Jedinstveno fiskalno rješenje koje objedinjuje ekran osjetljiv na dodir, termalni pisač i sve vrste Internet konekcije u jednom uređaju s integriranom fiskalnom aplikacijom
  • Blagajna povezana s robnim poslovanjem
  • Besplatna edukacija na licu mjesta
  • Besplatna konfiguracija i instalacija
  • Različiti načini prijave (RFID narukvica, ključić, kartica, kod…)

 

4. Koja je prednost Maxi fiskalne blagajne?

Glavna prednost je što Maxi fiskalna blagajna kao uređaj nudi sve u jednom te je stoga pogodna za manje ugostiteljske objekte, pravnike te obrtnike. U slučaju nepravilnosti u radu uređaja, vršimo zamjenu uređaja na vašoj lokaciji najkasnije sljedeći radni dan. U odnosu na druge usluge fiskalizacije, Maxi fiskalna blagajna nudi uvid u bazu korisnika, robno poslovanje, omogućuje bogatije izvještaje i pregled istih, uvid u pregled stanja skladišta itd.

5. Što je uključeno u cijenu mjesečne naknade?

U cijenu mjesečne naknade uključen je uređaj koji objedinjuje tablet, aplikaciju za izdavanje računa i pisač u jednom, pristup web aplikaciji te usluge isporuke i instalacije uređaja. Na vašoj lokaciji također vršimo edukaciju koja je potrebna za služenje blagajnom. U cijenu mjesečne naknade također su uključene usluge podrške te otklon eventualnih smetnji i kvarova nastalih na uređaju.

6. Koliko iznosi mjesečna naknada?

Osnovni paket koji uključuje uređaj, fiskalnu aplikaciju i pisač u jednom iznosi 199kn. Uz ugovornu obvezu u trajanju od 24 mjeseca, korisnik ima pogodnost na cijenu instalacije uređaja koja u tom slučaju iznosi 1 kn.

7. Koje su karakteristike aplikacije Maxi fiskalne blagajne instalirane na uređaju?

Osnovne karakteristike su izdavanje R1/R2 računa, uvoz i izvoz podataka o cjeniku, prodajnom mjestu te načinu plaćanja, pristup povijesnim podacima i sl.

8. Koje su funkcionalnosti web aplikacije Maxi fiskalne blagajne?

Glavne funkcionalnosti Web aplikacije jesu: pristup povijesnim korisničkim podacima, tj. korisnikovom cjeniku vlastitih proizvoda/usluga i računima koje je korisnik ove usluge izdao svojim klijentima.

9. Kako mogu pristupiti web aplikaciji?

Web aplikaciji se pristupa preko web adrese maxifiskalna.telekomcloud.hrs korisničkim imenom i lozinkom koju dobivate prilikom instalacije.

10. Moram li uzeti ugovornu obvezu?

Možete zatražiti Maxi fiskalnu blagajnu, a da se pri tome ne vežete ugovornom obvezom. U tom slučaju plaćate veću cijenu instalacije blagajne. Sklapanje ugovora na 24 mjeseca daje pogodnost instalacije Maxi Fiskalne blagajne za 1 kunu. U slučaju da ne sklopite ugovor s minimalnim trajanjem od 24 mjeseca plaća se puna cijena instalacije.

11. Postoji li mogućnost otkupa Maxi fiskalne blagajne?

Maxi fiskalnu blagajnu nije moguće otkupiti. Jedino što se može jednokratno kupiti jest dodatna oprema (auto punjač, zidni nosač, stolni nosač, kartica za identifikaciju, RFID silikonska narukvica, RFID privjesak).

12. Što ako želim prekinuti ugovornu obvezu?

U slučaju prekida ugovorne obveze, biti će potrebno platiti penale za preostali dio mjeseci koji je određen ugovorenom obvezom.

13. Koje su mogućnosti plaćanja na Maxi fiskalnoj blagajni?

Trenutno je podržano samo plaćanje gotovinom.

14. Koji su preduvjeti za korištenje Maxi fiskalne blagajne?

Potrebno je osigurati Internetsku vezu kako bi instalacija opreme bila moguća, ali i sama veza sa poreznom upravom radi izdavanja računa. Osim toga, potrebno je dostaviti FINA certifikat, cjenik proizvoda/usluga te Internu Odluku o označavanju poslovnih prostora, naplatnih uređaja i djelatnika.

15. Ima li Maxi fiskalna blagajna mogućnost spajanja na WiFi?

Da. Maxi fiskalna blagajna ima mogućnost spajanja na internet putem sva tri načina: LAN, Wi-Fi i mobilni Internet.

16. Dobivam li uz Maxi fiskalnu blagajnu i Internet vezu?

Internet vezu je potrebno posebno ugovoriti. Osim mobilne Internet veze možete koristiti i fiksnu Internet mrežu ili se spojiti preko Wi-Fi-ja. Ako se ugovori Internet paket preko HT-a, onda je veza između korisnika i porezne uprave uključena u mjesečnu naknadu za ugovoreni paket.

17. Mogu li tražiti privremeno isključenje Maxi fiskalne blagajne i na koliko dugo?

Možete zatražiti privremeno isključenje blagajne na 3 ili 6 mjeseci.

18. Što ako imam ugovornu obvezu, a zatražim privremeno isključenje?

U slučaju privremenog isključenja korisnika koji je pod ugovornom obvezom, ugovorna obveza se stopira za vrijeme privremenog isključenja. Prilikom ponovne aktivacije usluge, nastavlja se ostatak ugovorne obveze. Korisniku se produžuje ugovorna obveza za onaj broj mjeseci koliko je trajalo privremeno isključenje.

19. Što u slučaju kvara uređaja?

U slučaju kvara uređaja, isti prijavljujete na broj 0800 0005. Ako telefonska podrška ne uspije otkloniti kvar udaljeno, sljedeći kalendarski dan vrši se zamjena uređaja na adresi korisnika.

20. Koji Internet paket trebam odabrati kako bi nesmetano izdavao račune i imao konstantnu vezu s poreznom upravom?

Možete odabrati neku od tarifa iz ponude: M2M ili Mobilni Internet tarife Hrvatskog Telekoma. Više o tarifama pogledajte na stranicama željenih tarifa.

21. Što se događa sa povijesnim podacima nakon raskida ugovora?

Nakon raskida ugovora i dalje vam je omogućen pristup web portalu na adresi maxifiskalna.telekomcloud.hrs postojećim korisničkim imenom i lozinkom. Podatke je moguće povući iz excel tablice koja se generira s web portala usluge.

22. Koje djelatnosti već koriste ovo rješenje?

Maxi fiskalna blagajna je idealna za manje uslužne djelatnosti, obrtnike i trgovce te sezonske djelatnosti, no može ju koristiti bilo koja djelatnost.

23. Koliko moram čekati instalaciju uređaja na adresi?

Rok realizacije je 7 dana od datuma slanja obavijesti o prihvaćanju zahtjeva, uz sve prethodno ispunjene preduvjete i dokumentaciju.

24. U slučaju prekida veze s Poreznom upravom mogu li i dalje izdavati račune (koji na sebi nose ZKI)?

Da, čim se ponovno uspostavi veza, ti će računi automatski biti poslani Poreznoj upravi.

25. Mogu li na svakom svom uređaju/Maxi fiskalnoj blagajni imati zaseban cjenik proizvoda/usluga?

Ako imate više uređaja Maxi fiskalne blagajne, možete imati jedan cjenik koji će se primjenjivati na sve uređaje. Ako želite imati različite proizvode i cijene na različitim uređajima, tu funkcionalnost možete ostvariti koristeći grupe proizvoda.

26. Koji su izvještaji dostupni iz web aplikacije Maxi fiskalna blagajna?

Izvještaji dostupni iz web aplikacije Mini fiskalna blagajna:

  • Pregled računa po osobama koje su fakturirale isti
  • Pregled PDV-a po računima
  • Rekapitulacija računa po danima, vrstama plaćanja, porezima
  • Prodaja po uslugama, proizvodima i partnerima
  • Nabava po uslugama, proizvodima i partnerima
  • Stanje skladišta

 

27. Koja je radna temperatura uređaja (temperaturni raspon u kojem uređaj radi)?

Preporučena temperatura na kojoj uređaj može nesmetano raditi je 05-35 stupnjeva celzijusa.


Više informacija o Maxi fiskalnoj blagajni >

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh