Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

Cloud Exchange Mail je usluga koja vam na jednostavan način pruža pouzdano i kvalitetno e-mail rješenje uz vrlo povoljnu cijenu.

Što je potrebno za korištenje usluge?

Za korištenje usluge potrebno je osigurati internetsku vezu i uređaj (računalo, pametni telefon, tabletno računalo).

Kako se aktivira usluga?

Usluga se aktivira kroz ICT Marketplace portal. Preduvjet za to je podnošenje zahtjeva za ICT Marketplace.

Na koji se način usluga naplaćuje?

Usluga se naplaćuje prema mjesečnoj potrošnji, odnosno prema broju otvorenih pretinaca pošte i vrsti paketa koju korisnik koristi.

Je li opcija arhive uključena u pakete?

Usluga arhive nije uključena u pakete te se dodatno naplaćuje.

Postoji li mogućnost lokalnog spremanja (arhiviranja) poruka e-pošte?

Korisnici mogu nesmetano arhivirati vlastitu elektroničku poštu na lokalni disk uređaja koji koriste za pristupanje pošti. Podržanost ove mogućnosti ovisi o funkcionalnostima e-pošte klijenta koju korisnik koristi.

Mogu li preseliti (migrirati) staru e-poštu na Cloud Exchange Mail?

Ovisi o platformi koja je korištena. Rješenja e-pošte temeljena na MS Exchangeu ili Google mailu se mogu migrirati na CEM. Usluga migracije podataka nije uključena u cijenu usluge.

Tko se brine o računima e-pošte korisnika usluge?

Korisnik/administrator se samostalno brine o broju računa, otvaranju i zatvaranju računa i time određuje i potrošnju, odnosno iznos koji se plaća na kraju mjeseca. Upravljanje računima odvija se kroz administratorski portal.

Što omogućuje administratorski portal?

Administratorski portal omogućuje otvaranje pretinaca e-pošte, dodavanje dodatnih adresa e-pošte u pretinac, aktiviranje Blackberry opcije, upravljanje domenama te otvaranje i proširivanje Sharepoint portala.

Mogu li korisnici više paketa dijeliti kalendar i kontakte s korisnicima S paketa?

Mogu. Korisnici S paketa mogu pristupiti tim podacima putem interneta kroz Outlook Web App (OWA).


Više informacija o Cloud Exchange Mail usluzi >

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh