Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

Ako imate problema sa zlonamjernim ili uznemiravajućim pozivima, obratite nam se.

Ukoliko ste zaprimili zlonamjerne ili uznemiravajuće pozive,SMS ili MMS poruke, u mogućnosti ste ispuniti podnesak koji će se obraditi u skladu sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama (Narodne novine, br 73/2008 i 90/2011).

Temeljem članka 105. Zakona o elektroničkim komunikacijama utvrđena je obveza operatora javnih komunikacijskih usluga da po prijamu pisanog podneska u kojem podnositelj podneska usluga učini vjerojatnim prijam zlonamjernih ili uznemiravajućih poziva, SMS ili MMS poruka, zabilježi i pohrani podatke o pozivajućem broju, nadnevku i vremenu takvih poziva ili pokušaju uspostave takvih poziva, odnosno podatke o pošiljatelju, nadnevku i vremenu slanja takvih SMS ili MMS poruka.

Podnositelj podneska mora u podnesku naznačiti točan nadnevak i okvirno vrijeme zaprimanja određenih zlonamjernih ili uznemiravajućih poziva, SMS ili MMS poruka.

Utvrđene podatke o zlonamjernim ili uznemiravajućim pozivima, SMS ili MMS porukama operator javnih komunikacijskih usluga će dostaviti nadležnoj policijskoj upravi na daljnje postupanje u skladu s posebnim propisima o čemu će u pisanom obliku izvijestiti podnositelja podneska.

Nakon primitka Obavijesti o rješavanju podneska o prijamu zlonamjernih ili uznemiravajućih poziva podnositelj podneska se može obratiti nadležnoj policijskoj upravi na daljnje postupanje.

Podnesak o zlonamjernim ili uznemiravajućim pozivima, SMS ili MMS porukama
Naputak za popunjavanje zlonamjernih ili uznemiravajućih poziva, SMS ili MMS poruka

Podnesak o zlonamjernim ili uznemiravajućim pozivima može predati isključivo krajnji korisnik usluga (fizička osoba) ili odgovorna osoba tvrtke (pravna osoba)., i to:

  • Poštom, na adresu: Hrvatski Telekom d.d., P.P. 21, 10002 Zagreb

    U slučaju slanja Podneska poštom, potrebno je uz isprintan, popunjen i potpisan obrazac za Podnesak priložiti presliku vaše osobne iskaznice u svrhu sprečavanja zlouporabe podataka o krajnjim korisnicima usluga. Ukoliko presliku osobne iskaznice dobrovoljno prilažete uz Podnesak, vlastoručnim potpisom Podneska potvrđujete vašu izričitu suglasnost na obradu podataka iz preslike u već navedenu svrhu.

  • Osobno u najbližem T prodajnom mjestu

    Ukoliko Podnesak ispunite i osobno predate u vama najbližem T prodajnom mjestu, napominjemo da u tom slučaju niste dužni dostaviti presliku osobne iskaznice, no dužni ste dati osobnu iskaznicu na uvid u svrhu pravilne identifikacije (broj osobne iskaznice se upisuje u za to predviđeno polje na obrascu Podneska o prijamu zlonamjernih ili uznemiravajućih poziva).

Dodatne informacije možete dobiti na broju telefona Korisničke podrške za privatne korisnike 0800 9000 ili Korisničke podrške za poslovne korisnike 0800 9100. Ako imate problema sa zlonamjernim ili uznemiravajućim pozivima, obratite nam se.

 

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh