Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

678 - There is no answer

Provjeriti svijetle li lampice na modemu:

Ako ne svijetle lampice DSL*,DSL LINK*, ADSL* ili STATUS* tada:

  • Provjerite jesu li svi kablovi pravilno uključeni
  • Ugasite i upalite modem
  • Provjeriti moguća dugovanja po računima
  • Postoji mogućnost da postavke antivirusnog programa ili firewall-a ne dozvoljavaju mrežni promet od vašeg računala prema modemu te je potrebno provjeriti postavke istih
  • Resetirajte modem
  • Po potrebi ponovno konfigurirajte uređaj kako bi postavke odgovarale HT mreži
  • Ukoliko ništa od navedenog ne pomaže, detaljne informacije možete potražiti kod Korisničke podrške na broju 0800 9000

Ako ne svijetle lampice LAN*, 10M*, 100M*, 10/100M*, tada:

  • Provjerite je li mrežni kabel pravilno priključen
  • Ako imate više ulaza sa oznakom LAN, mrežni kabel ukopčajte na ulaz LAN1 ili LAN2
  • Ugasite i upalite modem
  • Postoji mogućnost da je mrežna veza onemogućena. Možete to provjeriti na slijedeći način:
    Start > Settings > Control Panel > Network and Internet Connections > Network Connections ako pored ikone Local Area Connection piše Disabled kliknite na nju desnom tipkom i zatim na Enable
  • Postoji mogućnost da je mrežna kartica isključena
    Provjeru napravite na način: desni klik miša na My Computer > Manage > Device Manager. Popis mrežnih adaptera nalazi se pod nazivom Network adapters. Ako je mrežna kartica prekrižena crvenim X-om znači da je Disable (onemogućena), ukoliko ju želite omogućiti kliknite desnim klikom miša na ikonu mrežne kartice i odaberite Enable omogući), kao na slici:

disable

- Ukoliko mrežna kartica uopće nije instalirana u popisu ispod Network adapters (mrežni adapteri) vidjet ćete upitnike ili ništa neće biti prikazano. U tom slučaju potrebno je instalirati driver-e (upravljačke programe) za matičnu ploču ili mrežnu karticu
- Ako ste sigurni da je mrežna kartica dobro instalirana i da je mrežna veza omogućena, pokušajte modem spojiti s drugim mrežnim kabelom

Lampice uredno svijetle, u tom slučaju:

  • Ugasite i upalite modem
  • Postoji mogućnost da je mrežna veza onemogućena. Možete to provjeriti na slijedeći način:
    Start > Settings > Control Panel > Network and Internet Connections > Network Connections , ako pored ikone Local Area Connection piše Disabled kliknite na nju desnom tipkom i zatim na Enable
  • Provjeru komunikacije između računala (mrežne kartice) i modema možete provjeriti pomoću naredbe ping u command promptu na sljedeći način: Start > Run, u prozor koji se otvorio upišite: ping 192.168.1.1 i pritisnite Enter.
    Nakon toga dobit ćete podatke o komunikaciji PC-Modema.
    Primjer:
    Ping statistics for 192.168.1.1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss)
    Ukoliko su vam tu neki drugi podaci tj. ako piše 25%, 50%, 75% ili 100% loss, tada je:
    - Moguće da imate uključenu neku zaštitu (Firewall/Antivirus) koje je potrebno isključiti ili smanjiti razinu zaštite
    - Moguće da je došlo do fizičkog oštećenja kabela
    - Moguće je da su postavke Internet Protocol-a pogrešno postavljene. To možete provjeriti na slijedeći način:
    Start > Settings > Control Panel > Network connections, desnom tipkom miša kliknete na Local area connection i odaberete Enable te se pokušajte spojiti, kao na slici:

enable lan

Ukoliko je Local area connection Enable (omogućen) upišite statičke Ip adrese i adrese DNS servera: Start > Control panel > Network Connection desni klik na Local area connection > Properties, kao na slici:

tcp

Označite Internet protocol (TCP/IP) Properties, kao na slici:

tcp1

Označite kružić pored Use the following IP adress
- u polje IP adress upišite: 192.168.1.50
- kliknite na polje Subnet mask, a vrijednosti će se same upisati: 255.255.255.0
- u polje Default gateway upišite: 192.168.1.1
Upis adresa na DNS server:
- Preferred DNS Server - 195.29.150.3
- Alternate DNS server - 195.29.150.4
Nakon unosa svih parametara odaberite OK > Close, kao na slici:

tcp2

Kad se prozor zatvori pritisnite desnom tipkom miša na Local area connection > Repair

  • Resetirajte i ponovno konfigurirajte modem
  • Napravite novu konekciju ili
  • Nazovite Korisničku podršku na broj 0800 9000
  • ili provjerite uslugu putem Virtualnog tehničarana Portalu Moj Telekom

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh