Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

691 - Access denied because username and/or password is invalid on the domain

U tom slučaju:

  • Provjerite jeste li ispravno upisali korisničke podatke (korisničko ime, lozinku) Napomena: Korisničko ime treba biti upisano malim slovima: korisnickoimexy@htnet-dsl
  • Provjeriti moguća dugovanja po računima
  • Provjerite postavke Internet pretraživača (browser-a) kojeg koristite. Ukoliko koristite Internet Explorer to možete učiniti na slijedeći način:Tools > Internet Options na kartici "General" - kliknite na "Delete cookies", kao na slici:

cooki

Na kartici Privacy na skali s lijeve strane prozora izaberite 3. razinu Medium, kao na slici:

privacy

Na kartici Connections odaberite opciju Never dial a connection, kao na slici:

connections

Kliknite na LAN settings i u prozoru koji se otvori sve opcije trebaju biti isključene, kao na slici:

connections

  • Restartajte računalo
  • Resetirajte modem i ponovno kreirajte internet konekciju
  • Reinstalirajte browser i/ili zaštitne programe
  • Provjerite je li netko već spojen s vašim podacima s neke druge lokacije
  • Postoji mogućnost da je vaše računalo zaraženo virusom ili da širi neželjenu poštu (Spam), a da niste na vrijeme primijetili i očistili računalo. Zbog zaštite ostalih korisnika na mreži i Internetu HT (Abuse korisnička podrška) ima obavezu zaključati vaš korisnički račun dok ne sanirate računalo od virusa.
  • Ukoliko vam se prilikom pozivanja konekcije više ne pojavljuje mogućnost upisa korisničkih podataka tj. odmah vam se prikaže greška, postoji mogućnost da je računalo zaraženo dialerom.
    Dialer je moguće prepoznati kad otvorite Internet Explorer > Tools > Internet Options > Connections tako što u prozoru pod Dial-up & Virtual Privat Network Settings pronađete nepoznata/nova imena davatelja internet usluge. Moguće ga je jednostavno izbrisati na tom mjestu, ali potrebno je i dubinsko čišćenje operativnog sustava i prevencija, jer sigurno nije usamljen, a neki od dialer-a nisu vidljivi.
  • Provjerite vaš poštanski sandučić, jer prije zaključavanja korisničkog računa Hrvatskog Telekoma ima obavezu obavijestiti vas o zaključavanju računa ili jednostavno možete nazvati korisničku podršku na 0800-9000 ili provjerite uslugu putem Virtualnog tehničarana Portalu Moj Telekom

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh