Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

718 - PPP Timeout

U tom slučaju:

  • Moguće je oštećenje kablova ili kvar modema
  • Potrebno je provjeriti je li netko već na drugoj lokaciji spojen s vašim korisničkim imenom i lozinkom
  • Ukoliko ste otklonili sumnju na prve dvije mogućnosti zbog koje se greška javlja, postoji vjerojatnost da je došlo do poteškoće u autorizaciji vašeg korisničkog računa sa HT poslužiteljem (serverom) na kojem se provodi provjera autorizacije.
    U ovom slučaju kontaktirajte Korisničku podršku na 0800 9000 ili možete sačekati kraći vremenski period dok poteškoća ne bude otklonjena od strane Hrvatskog Telekoma, te pokušati se ponovno spojiti

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh