Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

Što je Pantheon ERP rješenje u cloudu?

Pantheon ERP u cloudu omogućava pristupiti podacima s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme, potrebna je samo internetska veza i Pantheon licenca. Posebno je pogodna za računovodstvene servise te male i srednje tvrtke budući da program može biti plaćen prema korištenju usluge.

Koje su prednosti korištenja Pantheon ERP rješenja u cloudu?

Jednostavnija razmjena podataka između tvrtke i njezina računovodstvena servisa budući da rade na istoj bazi podataka. Nema troškova povezanih s kupnjom poslužitelja, sustava softvera i licenci za računovodstveni softver – program se plaća samo onoliko koliko ga se koristi, nema dodatnih troškova zbog održavanja opreme poslužitelja ili stvaranja sigurnosnih kopija, povoljne cijene i podrška, elektroničko arhiviranje dokumenata, brz i jednostavan pristup s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme putem Interneta te sigurnost podataka.

Zašto odabrati Pantheon ERP rješenje u cloudu?

Pantheon ERP u cloud donosi najbolje od oba svijeta, ujedinjujući sigurne servere Hrvatskog Telekoma s najnaprednijim poslovnim softverom u regiji koji omogućuje tvrtkama i njihovim računovodstvenim servisima rad u istoj bazi podataka. Bez početnih ulaganja i dugoročnih obaveza.
Odaberite Pantheon ERP paket

Što je uključeno u Pantheon ERP mjesečnu naknadu?

U naknadu su uključeni rad s Pantheon programom, kapacitet memorije u skladu sa vrstom licence, stalna nadogradnja programa u skladu s najnovijim zakonskim promjenama i novim značajkama programa, iznajmljivanje servera te sigurnosne kopije.

Postoji li bilo koji drugi trošak Pantheon ERPa?

Postoje i druge dodatne usluge koje se pružaju krajnjem kupcu, kao što su instalacija (jednokratna naknada koja ovisi o broju treninga), napredna podrška korisnicima, dodatna pohrana (mjesečna naknada za dodatni prostor za pohranu).

Koja je razlika između Pantheon ERP rješenja u cloudu i Pantheon ERP softvera instaliranog na lokaciji (on premise rješenje)?

Kod usluge u cloudu nema početnih troškova za nabavu Pantheon ERP softverskih licenci, nije potrebno ulagati u dodatnu tehničku opremu (poslužitelj, pohrana, izrada sigurnosnih kopija, licence za operativni sustav i baza podataka i sl), baza podataka se nalazi na poslužiteljima sigurnog podatkovnog centra Hrvatskog Telekoma, svi podaci su pohranjeni od strane stručnjaka Hrvatskog Telekoma te je omogućena jednostavnija razmjena podataka – tvrtka i računovodstveni servis rade na istoj bazi podataka. U ponudi HT-a nalazi se i Pantheon ERP koji je moguće instalirati na lokaciji korisnika.

Koja je najveća sigurnosna prijetnja za organizacije koje koriste Pantheon ERP rješenje u cloudu?

Najveća zabluda kod podataka pohranjenih u cloudu je da su više ranjivi na sigurnosne prijetnje od vlastitih podatkovnih centara, kolokacijskih objekata ili bilo kojih drugih izvora infrastrukturnih usluga. Podaci Pantheon ERPa u cloudu pohranjeni su u sigurnim podatkovnim centrima Hrvatskog Telekoma sa dnevnom sigurnosnom pohranom podataka. Podatkovni centri zadovoljavaju najviše standarde zaštite te su osigurani od hakerskih napada i prirodnih katastrofa. Odaberite Pantheon ERP paket

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh