Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

MiniCRM je cloud aplikacija za automatizaciju prodajnog i marketinškog procesa. Organizirajte i automatizirajte odnos vaše tvrtke sa sadašnjim i budućim klijentima, kako biste poboljšali prodaju, marketing i korisničku podršku.

Što je MiniCRM?

MiniCRM vam pomaže organizirati zadatke, korisnike, partnere i cjelokupnu komunikaciju u jedan sustav. Omogućuje vam definiranje koraka u procesima kako bi vaš tim efikasnije upravljao novim prodajnim mogućnostima i korisnicima, te prijavljenim problemima na helpdesku. Integriranjem kalendara i e-maila svakom djelatniku štedi se dragocjeno vrijeme.

Je li moguće besplatno testirati uslugu?

Da, MiniCRM je moguće besplatno isprobati 30 dana bez ikakve financijske obaveze. U tom periodu se može upoznati sa mogućnostima i prednostima aplikacije. Nakon toga potrebno je odabrati neki od plaćenih paketa, koji najbolje odgovara potrebama korisnika.

Što ako promijenim MiniCRM paket dok sam u probnom periodu?

Korisnik unutar probnog perioda može koristiti bilo koji od paketa MiniCRM-a i to u trajanju od 30 dana. Ukoliko za vrijeme trajanja probnog perioda korisnik odluči promijeniti paket, automatski izlazi iz probnog perioda.

Kako mogu dodati još jednog korisnika aplikacije?

Jedna MiniCRM licenca je namijenjena za korištenje za jednog korisnika. Dodatne moguće je moguće kupiti u administratorskom računu na ICT Marketplaceu, te ih dodijeliti krajnjem korisniku aplikacije.

Što se dogodi sa zadatcima korisnika koji npr. ode iz tvrtke?

Zadatci neaktivnog korisnika se mogu preusmjeriti na jednog od još uvijek aktivnih korisnika, kako se ne bi izgubili podatci.

Je li moguće zaposlenicima ograničiti pristup određenim podatcima?

Da, svakom korisniku je moguće podesiti razinu pristupa.

Postoje li ograničenja u broju licenci/korisnika po pojedinom MiniCRM paketu?

Ovisno o kupljenom MiniCRM paketu postoje ograničenja u broju licenci. Za paket „MiniCRM S“ maksimalan broj licenci koji se može kupiti je 5 komada, dok je za „MiniCRM M“ i „MiniCRM L“ pakete minimalan broj licenci koji se može kupiti 3.

Odakle mogu pristupiti aplikaciji?

MiniCRM aplikaciji možete pristupiti iz cijelog svijeta, sa bilo kojeg računala, budući da je u „cloudu“. Iznimka su lokacije koje eventualno blokiraju Internetski promet prema Hrvatskoj ili određenim domenama.

Trebam li brzu vezu na Internet?

Za uobičajen rad u MiniCRM aplikaciji možete koristiti bilo koju vrstu veze na Internet. Veća brzina veze je prednost, jer će se neke radnje poput slanja ili skidanja priloga izvršavati brže.

Koji operativni sustav moram imati na svom računalu?

MiniCRM se ne instalira na vaše računalo, tako da nije ograničen vrstom operativnog sustava koji koristite. Potreban vam je samo web preglednik.

Da li je sigurno voditi moje poslovanje online?

Svaki puta kada koristite MinicRM koristi se šifrirana linija (SSL). Znači, sve što se šalje između naših poslužitelja i vašeg web klijenta je enkriptirano. Naši poslužitelji se nalaze u najmodernijim data centrima u koje smije ulaziti samo kvalificirano i ovlašteno osoblje, uz 24/7 video nadzor svih ulaza i prostorija sa poslužiteljima.

Što se dogodi, kada tvrdi disk u mom računalu prestane raditi?

Svi dokumenti i podatci koji su pohranjeni u MiniCRM-u su sigurni. Samo se spojite s drugog računala i možete nastaviti s radom.

Mogu li slati SMS poruke svojim klijentima?

Da, svakako. Ovo možete raditi u marketing modulu.

Da li mogu slati masovne e-mailove i SMS-ove dok sam u probnom periodu?

Unutar probnog perioda nije moguće slati masovne SMS-ove i e-mailove.

Kod slanja bulk SMS-ova, s kojeg broja se šalju SMS-ovi?

SMS-ovi se šalju kroz T-Mobile SMS gateway i primaocima poruke će biti prikazan alfa numerički kod „MINICRM“ kao pošiljalac poruke.

Da li je moguće odgovoriti na poslani SMS?

Trenutno je implementirana samo jednosmjerna komunikacija SMS-om. Na poslane SMS-ove, kroz aplikaciju MiniCRM, nije moguće odgovoriti.

Koliko dugo će moji podaci biti sačuvani na serveru ako otkažem uslugu?

Podaci se čuvaju mjesec dana od datuma otkazivanja usluge. Ako otkažete svoju pretplatu dobit ćete cjelovitu sigurnosnu kopiju koju možete uvesti u novi softver. Svi podaci u vašem sustavu pripadaju vama.

Kako mogu fiskalizirati račun?

Da bi fiskalizacija računa bila moguća, potrebno je unutar MiniCRM aplikacije dodati certifikat FINE te konfigurirati fiskalizaciju unutar aplikacije.

Ne radi mi fiskalizacija računa?

Provjeriti da li je ispravno dodan certifikat FINE.

Napravio sam e-mail predložak i poslao testni mail, ali ga nisam primio?

Provjerite SPAM folder, ako testna poruka nije u SPAM folderu, pošaljite ponovno i provjerite da li je unesena ispravna e-mail adresa.

Imam bazu klijenta, kako ih mogu najbrže unijeti u MiniCRM?

Sve podatke je moguće unijeti u MiniCRM aplikaciju koristeći Excel. Potrebno je pripremiti ispravno formatiranu CSV datoteku na način kako je objašnjeno u korisničkim uputama.

Je li moguće izvesti podatke iz MiniCRM aplikacije?

Da, Admin korisnik MiniCRM aplikacije može filtrirati podatke i izvesti ih u Excel.


Više informacija o MiniCRM usluzi >

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh