Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

Ukoliko se spajate ŽIČNO

1.       Provjerite svijetle li vam ulazi LAN 1 ili LAN 2 na vašem MAXadsl uređaju, ovisno u koji je spojeno računalo. Provjerite je li mrežni kabel pravilno priključen. Ako imate više ulaza sa oznakom LAN, mrežni kabel ukopčajte na ulaz LAN1 ili LAN2

2.       Ugasite i upalite modem.

3.       Postoji mogućnost da je mrežna kartica isključena. Provjeru napravite na način: desni klik miša na My Computer > Manage > Device Manager. Popis mrežnih adaptera nalazi se pod nazivom Network adapters. Ako je mrežna kartica prekrižena crvenim X-om znači da je Disable (onemogućena), ukoliko ju želite omogućiti kliknite desnim klikom miša na ikonu mrežne kartice i odaberite Enable/omogući). Ukoliko mrežna kartica uopće nije instalirana u popisu ispod Network adapters (mrežni adapteri) vidjet ćete upitnike ili ništa neće biti prikazano. U tom slučaju potrebno je instalirati driver-e (upravljačke programe) za matičnu ploču ili mrežnu karticu. Ako ste sigurni da je mrežna kartica dobro instalirana i da je mrežna veza omogućena, pokušajte modem spojiti s drugim mrežnim kabelom

4.       Provjerite komunikaciju između računala (mrežne kartice) i MAXadsl uređaja (naredba „ping“). Provjeru komunikacije između računala (mrežne kartice) i modema možete provjeriti pomoću naredbe ping u command promptu na sljedeći način: Start > Run, u prozor koji se otvorio upišite: ping 192.168.1.1 i pritisnite Enter.

Nakon toga dobit ćete podatke o komunikaciji PC-Modema.


Primjer:
Ping statistics for 192.168.1.1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss)
Ukoliko su vam tu neki drugi podaci tj. ako piše 25%, 50%, 75% ili 100% loss, tada je:
- Moguće da imate uključenu neku zaštitu (Firewall/Antivirus) koje je potrebno isključiti ili smanjiti razinu zaštite
- Moguće da je došlo do fizičkog oštećenja kabela
- Moguće je da su postavke Internet Protocol-a pogrešno postavljene. To možete provjeriti na slijedeći način:
Start > Settings > Control Panel > Network connections, desnom tipkom miša kliknete na Local area connection i odaberete Enable te se pokušajte spojiti

5.       Ukoliko lampica za Internet na routeru ne svijetli, ovisno o routeru koji imate, slijedite upute za konfiguraciju routera.

6.       Provjerite postavke vašeg AV programa i Firewalla

7.      Provjerite postavke IP adresa i DNS servera. Ukoliko je Local area connection Enable (omogućen) upišite statičke IP adrese i adrese DNS servera prema uputama ovdje. Kad se prozor zatvori pritisnite desnom tipkom miša na Local area connection > Repair

8.       Provjerite postavke internet pretraživača (browser-a) kojeg koristite

9.       Resetirajte računalo

10.   Reinstalirajte browser i/ili zaštitne programe

11.   Provjera Vaše internetske usluge  putem Virtualnog Tehničara na Moj Telekom portalu

 

Ukoliko se spajate BEŽIČNO

1.       Provjerite svijetli li vam lampica WLAN na MAXadsl uređaju. Jeste li uključivali/mijenjali nedavno zaštitu vašeg routera? Ukoliko jeste, potrebno je ponovno detektirati novonastalu mrežu, unijeti enkripcijski ključ i povezati se na mrežu . Ukoliko lampica ne svijetli potrebno ju je uključiti  putem tipke na samom routeru ili unutar konfiguratora vašeg modema. Kako konfigurirati i zaštititi vašu bežičnu mrežu možete pronaći ovdje. Također, podesiti postavke vaše bežične mreže možete i na Moj Telekom portalu odabirom opcija s lijeve strane: Internet – Postavke za WLAN modem. Ukoliko niste registrirani na Moj Telekom portal, registrirajte se ovdje.

2.       Provjerite komunikaciju između računala (bežične kartice) i MAXadsl uređaja. Provjerite ikonu na vašem operativnom sustavu koja označava wireless (najčešće u donjem desnom kutu) koji vam sugerira jeste li spojeni na mrežu.

3.       Ukoliko lampica za Internet na routeru ne svijetli, ovisno o routeru koji imate, slijedite upute za konfiguraciju.

4.       Provjerite postavke vašeg AV programa i Firewalla

5.       Provjerite postavke internet pretraživača (browser-a) kojeg koristite

6.       Resetirajte računalo

7.       Resetirajte router

8.       Reinstalirajte browser i/ili zaštitne programe

9.       Provjera Vaše internetske usluge  putem Virtualnog Tehničara na Moj Telekom portalu.

 

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh