Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

1. Najpopularnija pitanja

1.1. Što je Office 365?

Office 365 integrirano je sučelje aplikacija i servisa namijenjeno zadovoljenju vaših potreba i razvoju vašeg poslovanja. Nabavite aplikacije kao što su Word, Excel, PowerPoint i druge koje se svakog mjeseca ažuriraju najnovijim značajkama i sigurnosnim ažuriranjima. Koristite e-poštu u oblaku da biste mogli komunicirati s korisnicima i suradnicima gdje god se nalazili. Surađujte na servisu Microsoft Teams, novom središtu za timski rad u kojem možete čavrljati, organizirati sastanke i zajednički koristiti datoteke. Spremajte datoteke na OneDrive s 1 TB prostora za pohranu na mreži i pristupajte im putem svih uređaja i u pokretu. Vodite poslovanje pomoću poslovnih aplikacija koje vam omogućuju upravljanje sastancima s korisnicima, fakturiranjem, preporukama i drugim aktivnostima, i to s jednog mjesta.

1.2. Koliko je Office 365 pouzdan?

Za sve servise sustava Office zajamčena je dostupnost usluge u 99,9 % vremena, što je i financijski osigurano.

1.3. Na koliko uređaja mogu instalirati Office ako imam tarifu Office 365 za tvrtke?

Korisnici s pretplatama Office 365 Business, Business Premium i ProPlus Office mogu instalirati na do 5 PC-jeva ili Macova, 5 tableta i 5 pametnih telefona. Hibridni uređaji sa sustavom Windows, primjerice Microsoft Surface Pro, smatraju se PC-jem ili tabletom.

1.4. Gdje mogu pronaći usporedbe poslovnih tarifa za Office 365?

Sve usporedbe možete naći na linku.

1.5. Je li moguće Office 365 koristiti uz postojeću verziju sustava Office?

Office 365 najbolje funkcionira uz najnoviju verziju sustava Office-a: Office 2016, Office 2013 i Office 2016 za Mac, starije verzije Office-a u kombinaciji sa Office365 mogu imati ograničenja. Ukoliko imate neko starije izdanje sustava Office, biti će potrebno nadograditi ga na noviju verziju kako biste mogli koristiti Office 365. Možete se i pretplatiti na neku od brojnih tarifa za Office 365 koje obuhvaćaju najnoviju verziju sustava Office. Uz najnoviju verziju sustava Office, u okviru pretplate imat ćete pristup i najnovijim ažuriranjima, pa će vam Office uvijek biti ažuran.

1.6. Je li za Office 365 potreban pristup internetu?

Za instalaciju i aktivaciju bilo koje tarife za Office 365, kao i za upravljanje pretplatničkim računom potreban je pristup internetu. Veza s internetom potrebna je i za pristup servisima za produktivnost sustava Office 365 u oblaku, uključujući e-poštu, konferencije, upravljanje IT-om i druge servise.

Brojne tarife za Office 365 obuhvaćaju i verziju sustava Office za radnu površinu, a to su, primjerice Office 365 Business Premium i Office 365 Enterprise E3. Jedna od prednosti verzije aplikacija sustava Office za radnu površinu to što možete raditi izvanmrežno, sigurni da će se sve automatski sinkronizirat kad se sljedeći put povežete s internetom, s toga ne morate razmišljati o tome jesu li dokumenti ažurirani. Verzija sustava Office za radnu površinu automatski se održava ažurnom te se nadograđuje kad se povežete s internetom, pa uvijek imate pristup najnovijim alatima za rad. Usporedite tarife za Office 365.

1.7. Što je oblak?

"Oblak" je popularan termin za računalne usluge utemeljene na webu koje se hostiraju izvan Vaše tvrtke ili ustanove. Kada koristite usluge utemeljene na oblaku, Vaša IT infrastruktura smještena je izvan Vaše tvrtke ili ustanove te je održava (hostira) netko drugi. To se razlikuje od situacije kada su usluge smještene na poslužitelju u Vašoj kući ili tvrtki (lokalno) koji sami održavate.

U slučaju sustava Office 365, primjerice, spremište podataka, računalna obrada i softver nalaze se i njima se daljinski upravlja na poslužiteljima u Microsoftovu vlasništvu. Mnoge usluge koje svakodnevno koristite nalaze se u oblaku: od e-pošte utemeljene na webu do mobilnog bankarstva i servisa za pohranu fotografija na internetu. Budući da se ta infrastruktura nalazi na internetu, odnosno "u oblaku", možete joj pristupiti doslovno s bilo kojeg mjesta, i to s računala, tablet-računala, pametnog telefona ili nekog drugog uređaja povezanog s internetom.

1.8. Koje su mobilne aplikacije dostupne za Office?

Office obuhvaća sljedeće aplikacije:

Office za Android: pregledavajte, stvarate i uređujte dokumente u aplikacijama Word, Excel i PowerPoint prilagođenima upravljanju dodirom. Office za Android jamči da će sadržaj i oblikovanje dokumenata ostati nepromijenjeni, što znači da će dokument i dalje izgledati odlično kad se vratite za PC ili Mac. U aplikaciji Word možete dodavati komentare i evidentirati promjene dok surađujete s drugim korisnicima. Proračunske tablice programa Excel možete pregledavati i ažurirati te jednostavno u njih dodavati formule ili grafikone. U prezentacije programa PowerPoint možete unositi promjene te ih bežično projicirati na velikom zaslonu. Office za Android omogućuje besplatno pregledavanje dokumenata. Za uređivanje i stvaranje dokumenata potrebna je kvalificirana pretplata na Office 365: Office 365 Business Essentials, Office 365 Business, Office 365 Business Premium, Office 365 Enterprise E1 i E3 i Office 365 ProPlus.

Office za iPad: pregledavajte, stvarajte i uređujte dokumente u aplikacijama Word, Excel i PowerPoint prilagođenima upravljanju dodirom. Office za iPad jamči da će sadržaj i oblikovanje dokumenata ostati nepromijenjeni, što znači da će dokument i dalje izgledati odlično kad se vratite za PC ili Mac. U aplikaciji Word možete dodavati komentare i evidentirati promjene dok surađujete s drugim korisnicima. Proračunske tablice programa Excel možete pregledavati i ažurirati te jednostavno u njih dodavati formule ili grafikone. U prezentacije programa PowerPoint možete unositi promjene te ih bežično projicirati na velikom zaslonu. Office za iPad omogućuje besplatno pregledavanje dokumenata. Za uređivanje i stvaranje dokumenata potrebna je kvalificirana pretplata na Office 365: Office 365 Business Essentials, Office 365 Business, Office 365 Business Premium, Office 365 Enterprise E1 i E3 i Office 365 ProPlus.

2. Početak rada

2.1. Podržava li Office 365 adrese e-pošte utemeljene na domenama?

U Office 365 možete dodati naziv svoje domene i na taj način stvoriti adrese e-pošte utemeljene na domeni. Na linku možete naći svojeg registra domena ili davatelja usluge hostiranja DNS-a.

2.2. Mogu li probnu besplatnu verziju pretvoriti u plaćenu pretplatu i zadržati sve postavke i datoteke?

Da, sve što podesite u probnom razdoblju možete zadržati u plaćenoj verziji. Bitno je da tu promjenu napravite prije isteka probne verzije. Ukoliko probna verzija istekne i ugasi se, sve promjene se moraju ponovno podesiti.

2.3. Kako postaviti servise sustava Office 365?

Postavljanje sustava Office 365 popraćeno je detaljnim uputama na linku. U samo nekoliko brzih koraka možete se registrirati za Office 365, postaviti naziv domene tvrtke ili ustanove i dodati korisničke račune, instalirati Office i premjestiti postojeću e-poštu u Office 365.

2.4. Što je potrebno instalirati nakon prijave za korištenje sustava Office 365?

Za korištenje sustava Office 365 nije potrebno ništa instalirati, Office 365 će raditi sa novim verzijama Office-a, dok sa starijim verzijama postoji mogućnost ograničenja rada usluge. Da biste instalirali stolnu verziju sustava Office 2010 ili sustava Office 2007 i lakše povezali sa sustavom Office 365, Microsoft korisnicima sustava Office 365 besplatno stavlja na raspolaganje program koji je moguće instalirati – "Postavljanje sustava Office za radnu površinu".

Postavljanje sustava Office za radnu površinu nudi brojne pogodnosti, uključujući:

  • automatsko otkrivanje potrebnih ažuriranja
  • instaliranje ažuriranja i komponenti nakon odobrenja ili pozadinski iz naredbenog retka
  • automatsko konfiguriranje programa Outlook i Microsoft Skype za tvrtke za Microsoft Office 365
  • automatsku deinstalaciju softvera s klijentskog računala nakon izvršavanja

Postavljanje sustava Office za radnu površinu dostupan je za instalaciju u centru za administratore sustava Office 365. Ako je vašom tarifom obuhvaćena i pretplata na Office, iz centra za administratore sustava Office 365 izravno ćete moći instalirati i taj sustav.

2.5. Što ako sam već vlasnik naziva domene?

Naziv svoje domene možete dodati u Office 365 te tako stvoriti adrese e-pošte utemeljene na domeni i javno web-mjesto. Potražite svog registrara domena ili davatelja usluge hostiranja DNS-a. Usporedite upravljanje domenama u pretplatama na Office 365.

2.6. Prenose li se podaci uneseni tijekom probnog korištenja na pretplatu na Office 365?

Da, za korisničke račune koje ste stvorili tijekom besplatnog probnog razdoblja, podaci i konfiguracijske postavke tih korisničkih računa ostat će nepromijenjeni. Ukoliko pretplatu želite nastaviti koristiti bez da se Vaši podaci obrišu, važno je da se promjena iz besplatnog perioda korištenja usluge u komercijalno korištenje usluge napravi unutar 30 dana probnog perioda koje Vam je omogućeno za korištenje usluge. Nakon isteka probnog razdoblja više nećete moći besplatno koristiti Office 365 i pretplata se automatski gasi, a svi dostupni podaci biti će na raspolaganju još 30 dana.

2.7. Gdje se nalazi ključ proizvoda?

Ako Office instalirate putem sustava Office 365 for Business, ključ vam nije potreban. Korisnički ID za Office 365 koji ste koristili prilikom instalacije povezat će se s proizvodom te će vam biti potreban u slučaju ponovne instalacije. Važno je da se postojeća pretplata autorizira sa korisničkim imenom i lozinkom koju Vam je dodijelio administrator prilikom otvaranja računa i dodavanja licence na račun.

2.8. Moram li deinstalirati Office 2007 ili Office 2010 da bih mogao instalirati najnoviju verziju sustava Office?

Da, kako bi najnovija verzija Office aplikacija iz Office 365 pretplate radila bez ograničenja. Office možete deinstalirati putem odjeljka Programi i značajke na upravljačkoj ploči sustava Windows.

2.9. Mogu li Office 365 koristiti izvanmrežno?

Da biste koristili programe sustava Office za radnu površinu, kao što su Word i Excel, ne morate cijelo vrijeme biti povezani s internetom. No s internetom se morate povezati barem jednom svakih trideset dana. To morate učiniti da bi se mogao provjeriti status vaših pretplata. Ako se u roku od trideset dana ne povežete s internetom, Office će prijeći u način rada smanjenih funkcija. Kada se povežete s internetom te se provjeri status pretplate, sve će značajke sustava Office opet biti raspoložive. Možete i na raznim računalima i mobilnim uređajima sinkronizirati dokumente pohranjene u sustavu Office 365 da biste im u bilo kojem trenutku mogli pristupiti putem mreže i izvan nje. Pročitajte članak Sinkroniziranje biblioteka servisa OneDrive za tvrtke ili web-mjesta sustava SharePoint s računalom.

3. Podrška i cijena

3.1. Kako zatražiti podršku prilikom korištenja sustava Office 365?

Podršku za sve korisnike pruža naš ICT Helpdesk na broju 0800 0005 ili putem mail adrese helpdesk.poslovni@t.ht.hr.

3.2. Funkcionira li Office 365 kada nije uspostavljena veza s internetom?

Aplikacije sustava Office koje instalirate na PC ili Mac, primjerice Word, Excel, PowerPoint i Outlook, dostupne su vam i kada niste povezani s mrežom. Uz OneDrive u sustavu Office 365 dobivate 1 TB mjesta za pohranu datoteka koje možete upotrijebiti za sinkronizaciju datoteka s računala ili na računalo. Kada unesete promjene izvan mreže, one će se sinkronizirati sa servisom OneDrive i na svim vašim uređajima čim se ponovno povežete.

3.3. Tko ima pristup mojim informacijama spremljenim u sustavu Office 365?

Microsoft snažnim mjerama štiti podatke korisnika od nedozvoljenog pristupa neovlaštenih osoba, bez obzira na to nalaze li se te osobe unutar ili izvan tvrtke ili organizacije, a korisnicima onemogućuju i međusobno pristupanje podacima. Detalji na linku.

3.4. Koje oblike plaćanja mogu koristiti?

Licence se mogu aktivirati mjesečno (bez ugovorne obveze), na ugovornu obvezu od 24 mjeseci te na godišnjoj razini. Različitim modelima plaćanja nudi se veća fleksibilnost.

3.5. Koja je razlika između mjesečne i godišnje obveze plaćanja?

Mjesečna obveza plaćanja se plaća mjesec za mjesec i može se u bilo kojem trenutku otkazati. Godišnja obveza plaćanja plaća se za cijelu godinu unaprijed, nakon koje se automatizmom aktivira mjesec za mjesec obveza plaćanja.

3.6. Mogu li prijeći na drugu tarifu Office 365?

Da, u bilo kojem trenutku se može preći na bilo koju drugu tarifu pod uvjetom da su to licence koje plaćate na mjesečnoj bazi.

3.7. Je li moguće kombinirati i povezivati različite tarife za Office 365?

Da, možete kombinirati i povezivati tarife za Office 365. Imajte na umu da na razini tarife ima određenih ograničenja licence. Tarife Office 365 Business, Business Essentials i Business Premium imaju ograničenja od 300 korisnika, dok su tarife Enterprise namijenjene neograničenom broju korisnika. Na jednom klijentu možete, primjerice, kupiti 300 licenci Business Premium, 300 licenci Business Essentials i 500 licenci Enterprise E3.

3.8. Mogu li dopuniti poslovnu pretplatu dodatnim servisima sustava Office 365?

Da, svaka licenca se može dopuniti dodatnim opcijama.

3.9. Što se događa s podacima u slučaju otkazivanja pretplate?

Vaši podaci pripadaju vama. Ako odlučite otkazati pretplatu na Office 365, možete preuzeti svoje podatke, primjerice e-poštu i dokumente na timskim web-mjestima, te ih spremiti na drugo mjesto. Prije otkazivanja pretplate svakako spremite svoje podatke. Kada otkažete pretplatu, podaci povezani s vašim računom za Office 365 bit će uz ograničenu funkcionalnost dostupni vašim administratorima u razdoblju od 90 dana.

3.10. Potrebna mi je dodatna pomoć s postavljanjem sustava Office 365. Kome se mogu obratiti?

Podršku i pomoć s postavljanjem za sve korisnike pruža naš ICT Helpdesk na broju 0800 0005 ili putem mail adrese helpdesk.poslovni@t.ht.hr.

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh