Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

Gdje mogu pronaći račune koji mi više nisu dostupni na Svi računi portalu?

Vaši računi Hrvatskog Telekoma od sada su dostupni na nekoliko jednostavnih načina: na Moj Telekom mobilnoj aplikaciji i portalu, e-mailom ili poštom.

Što će se dogoditi s mojim trenutnim računima na portalu Svi računi?

Od 14.12.2018. računi više neće biti dostupni na portalu Svi računi. Ukoliko želite pregled otvorenih ili plaćenih račune do tog datuma moći ćete ih zatražiti putem Korisničke podrške. Nove račune primat ćete na Moj Telekom mobilnoj aplikaciji ili portalu, e-mailu ili poštom.

Kako ću ubuduće moći pristupiti svojim računima i plaćati ih?

Preporučamo aktivaciju primanja i plaćanja računa kroz Moj Telekom mobilnu aplikaciju. Aplikacija osim najjednostavnijeg načina plaćanja računa u samo nekoliko klikova donosi i uvid u trenutačnu potrošnju kao i pregled pristiglih računa. Račune bez naknade možete plaćati i na Moj Telekom portalu, gotovinom u T-Centrima i na Platomatima.

Kako mogu promijeniti način primanja računa?

Način primanja računa možete promijeniti ovdje, na Moj Telekom portalu ili putem Korisničke podrške.

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh