Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Mobilne platforme

Ukoliko se ne možete spajati na Internet putem mobitela, postoji mogućnost da na uređaju nemate internetske postavke. Kako biste zaprimili odgovarajuće internetske postavke za vaš uređaj, dovoljno je poslati poruku I na broj 13598 te ćete uskoro zaprimiti instalacijsku poruku. Po zaprimanju poruke potrebno je odabrati opciju Spremi ili Instaliraj. U većini slučajeva pritom je potrebno unijeti instalacijski kod koji glasi 1234. Ukoliko nakon toga uređaj ponudi mogućnost postavljanja zaprimljenih postavki za početne, odaberite tu opciju te nakon instalacije ugasite i upalite svoj uređaj. Nakon što se uređaj upali možete se spojiti na Internet.

Ukoliko niste zaprimili instalacijsku poruku ili imate poteškoće sa instaliranjem, potrebno je nazvati Korisničku podršku na 0800 9000.

Jeste li znali?

Portal Moj Telekom Poslovni omogućuje efikasno vođenje poslovanja s HT-om putem Interneta.

Prijavite seRegistrirajte se
Povratak na vrh